Практична робота в середовищі Lazarus «Злови кнопку»

19.09.2016 0 By svvas

Практична робота «Злови кнопку» проводиться на почтках вивчення програми Lazarus.

Хід роботи:

  1. Запустити середовище програмування: Lazarus.
  2. Створити новий додаток: Файл – Створити – Додаток
  3. Створити нову папку Vesela knopka, і зберегти (файл – зберегти все).
  4. У інспектора об’єктів змінюємо розміри об’єкта Form: у властивостях змінюємо властивість висота (Height) = 600 і ширина (Width) = 800
  5. Додати на форму 2 мітки (label) і 2 кнопки (button)
  6. У властивості (Caption) першої мітки змінити label1 на «Хочеш отримати 2?», За допомогою властивості Font змінити шрифт, розмір і колір заголовка.
  7. Аналогічно змінити заголовок другої мітки на «Я знав, що ти двієчник!»
  8. Змінити властивість другий мітки Visible на False.
  9. Змінити заголовок першої кнопки на «так», другий – на «ні»

злови кнопку

 

10. При натисканні на цю кнопку повинна з’явитися друга мітка. Для цього в редакторі вихідного коду в процедурі цієї події (двійний клік по кнопці) потрібно написати:

procedure TForm1.Button1Click (Sender: TObject);
begin
label2.visible:=true;
end;

11. На вкладці Події Інспектора об’єктів вибрати подію для другої  кнопки OnMouseMove і в редакторі вихідного коду в процедурі цієї події написати:

procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject);
begin
button2.top:= random(Form1.Height);
button2.left:= random(Form1.Width);
end;

В результаті кнопка буде «втікати» від курсору.
Переконайтеся, що кнопка реагує на клацання миші, запустивши проект на виконання (F9).

 

Comments

comments