Практична робота в середовищі Lazarus «Злови кнопку»
19.09.2016Практична робота «Злови кнопку» проводиться на почтках вивчення програми Lazarus.
Хід роботи:
- Запустити середовище програмування: Lazarus.
- Створити новий додаток: Файл – Створити – Додаток
- Створити нову папку Vesela knopka, і зберегти (файл – зберегти все).
- У інспектора об’єктів змінюємо розміри об’єкта Form: у властивостях змінюємо властивість висота (Height) = 600 і ширина (Width) = 800
- Додати на форму 2 мітки (label) і 2 кнопки (button)
- У властивості (Caption) першої мітки змінити label1 на «Хочеш отримати 2?», За допомогою властивості Font змінити шрифт, розмір і колір заголовка.
- Аналогічно змінити заголовок другої мітки на «Я знав, що ти двієчник!»
- Змінити властивість другий мітки Visible на False.
- Змінити заголовок першої кнопки на «так», другий – на «ні»
10. При натисканні на цю кнопку повинна з’явитися друга мітка. Для цього в редакторі вихідного коду в процедурі цієї події (двійний клік по кнопці) потрібно написати:
procedure TForm1.Button1Click (Sender: TObject);
begin
label2.visible:=true;
end;
11. На вкладці Події Інспектора об’єктів вибрати подію для другої кнопки OnMouseMove і в редакторі вихідного коду в процедурі цієї події написати:
procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject);
begin
button2.top:= random(Form1.Height);
button2.left:= random(Form1.Width);
end;
В результаті кнопка буде «втікати» від курсору.
Переконайтеся, що кнопка реагує на клацання миші, запустивши проект на виконання (F9).