Google зробив Penguin частиною основного алгоритму: як це вплине на пошукову видачу
25.09.2016Кілька років тому Google запустив алгоритм Penguin ( «Пінгвін»), вплив цього фільтра на трафік відчули багато веб-майстрів – він карав сайти за куплені посилання. Днями компанія оголосила про те, що « Penguin » стає частиною основного алгоритму ранжування.
Для власників сайтів і SEO-фахівців це несе цілий ряд змін. По-перше, « Penguin » тепер діє в реальному часі – раніше список сайтів, які потрапляли під його дію, оновлювався періодично. По-друге, « Penguin » тепер працює тонше, змінюючи ранжування сайту в залежності від «спам-сигналів».
У компанії відзначають, що поновлення на кшталт « Penguin » – це всього лише один з більш ніж 200 фільтрів, за якими ранжуються сайти.
Експерти вважають, що це хороша новина для сайтів, які постраждали після перших апдейтів, і погана – для проектів з «сірим» і «чорним» SEO. Основні зміни, які принесе цей апдейт, прокоментував Артем Гідіна, керівник SEO-відділу WebPromo:
«Вплив неякісних посилань тепер можна буде відчути відразу ж після їх нарощування – закупівлі та індексації пошуковою системою. Глобальна відмінність в тому, що сайти не будуть випадати з топ-зони відразу, замість цього буде відбуватися поступове зниження. Важливим є той факт, що алгоритм став адаптивним під всіма мовами, морфологію яких сприймає пошукова система, про що свідчить коментар «… we are now rolling out an update to the Penguin algorithm in all languages».
Для сайтів, які постраждали ще після перших апдейтів алгоритму, це хороша новина, тому що тепер у них є можливість повністю відновитися в результатах пошуку за рахунок безперервної роботи Google Penguin. «Чорним» і «сірим» проектам стане важче потрапляти в топ, так як дорвейскі методики, засновані на маніпуляціях з посиланнями, стануть менш ефективні ».
Нагадаємо, в кінці серпня стало відомо, що Google знизить в мобільній видачі сайти з настирливими спливаючими вікнами.
За матеріалами http://ain.ua/