Що таке landing page?
17.11.2016Лендінг ( англ. landing page, також “посадкова сторінка”, “цільова сторінка”)- це промо-сторінка, яка налаштовує відвідувача на вчинення певної дії.
Фактично Лендінг Пейдж – це сучасний односторінковий сайт, який дозволяє показати відвідувачеві у вигідному світлі товари або послуги, опис компанії, сертифікати, дипломи, нагороди, відгуки клієнтів, контакти і підштовхнути його до покупки, не «блукаючи” по багатосторінковому сайту.
На чому роблять лендинг пейдж? Найчастіше на чистому HTML, іноді на якихось інших CMS. Бувають лендінги зроблені на Вордпресі і Джумла.
У цільових сторінок дві основні задачі. Перша – збільшити конверсію. Друга – мати можливість фільтрувати потік трафіку.
Мінімально якісний Лендінг – це той, який дозволяє отримувати конверсію не гірше, ніж при прямому зливі трафіку і при цьому дає можливість працювати з різними офферами.
Відповідно, чим якісніший Лендінг, тим вище відсоток конверсії в порівнянні з прямою відправкою трафіку з ВК на оффер. В ідеалі Лендінг дає можливість відправити на оффер близько 50-75% трафіку, збільшуючи при цьому конверсію в 3-5 разів. Але таких ідеальних Лендінгів небагато. До того ж, працюючи з великими обсягами трафіку, орієнтуєшся просто на показники вищі за середні. Як правило часу на те, щоб доробляти Лендінг під кожен потік до ідеалу, не вистачає і в хід йдуть більш менш конвертабельності шаблони.
За яким принципом робляться Лендінг? По-перше, під самі оффер. З урахуванням, що мова йде про ігрову офферу, ви можете зробити Лендінгем з описом гри, яка приверне користувачів. Часто, на самому офферу людина потрапляє відразу на форму реєстрації (або звичайну, або спеціально оформлену). З одного боку, це збільшує конверсію (бо головна сторінка зазвичай заточена під уже наявних гравців, а не під новачків), але значна частина відвідувачів може просто покинути сторінку реєстрації, тому що не розуміє для чого їм варто реєструватися в грі. Якщо ви переконаєте їх на проміжному Лендінзі, що гра того варта – відсоток конверсій безумовно зросте. Основне завдання – зробити так, щоб виріс відсоток конверсій перекривав тих користувачів, які не пішли далі проміжного Лендінгу.
Цільові сторінки відмінно підходять для проведення рекламної кампанії на конкретний товар або послугу з залученням на сайт цільової аудиторії з контекстної реклами (Яндекс.Директ, Google AdWords), соціальних мереж або розсилок з електронної пошти.