проект

Проект «Мобіломанія»

Назва проекту

Мобіломанія

Проблема

Потреба мобільного спілкування з рідними під час екскурсії в інше місто України (або за кордон)

Варіанти
дослідницького завдання

Свій варіант можуть сформулювати учні

  • З’ясувати, послугами якого оператора зв’язку (або яким тарифним планом) варто скористатися під час поїздки за кордон.
  • Який мобільний оператор надає найбільш якісні послуги зв’язку 3G у вашому регіоні?
  • Як впливають тарифи мобільного зв’язку на вибір оператора?

Що роблять учні

Діяльність учнів залежатиме від дослідницького завдання

  1. Об’єднуються в групи по 3-4 особи
  2. Розподіляють обов’язки
  3. Вибирають дві держави (двох операторів) для порівняння. Вчителю треба прослідкувати, щоб учасники груп вибрали різні об’єкти.
  4. Формулюють гіпотезу. Наприклад. Українцям під час поїздки в Польщу краще скористатися послугами мобільного оператора…
  5. Складають план роботи
  6. В графічному редакторі створюють «логотип команди дослідників»
  7. Заповнюють перший та другий слайди презентації результатів дослідження, вставивши логотип, внісши назву проекту, прізвища та імена авторів, та дослідницьке завдання, яке виконуватимуть (Шаблон презентації опубліковано)
  8. Обмінюються електронними адресами для спілкування за межами школи.
  9. 9.       В MS EXCEL створюють заготовки «Таблиці для дослідження», в які будуть заносити інформацію. Учні мають зробити це самостійно.
  10. Шукають інформацію в мережі Інтернет про мобільних операторів України та сусідніх держав, час їх заснування, популярні тарифні плани, дзвінки за кордон, роумінг, 3G-покриття, інші послуги, що надають ці мобільні оператори.
  11. Заповнюють у презентації результатів дослідження слайд про те, як і де вони шукали інформацію. Адреси використаних сайтів копіюють і вставляють в презентацію на слайд «Джерела інформації» (Шаблон презентації опубліковано)
  12. За картами знаходять місця, охоплені 3G- покриттям та їхню кількість у своїй області. Обчислюють площі 3G-покриттів різних операторів.
  13. Заносять необхідну інформацію в електронні таблиці, виконують підрахунки, аналізують дані.
  14. Будують діаграми.
  15. Заповнюють у презентації результатів дослідження слайди про те, які обчислення проводили, які результати отримали, вставляють числові та організаційні  діаграми, які візуально демонструють результати пошуків та обчислень.
  16. Наносять на карту 3G-покриття вибраних регіонів/операторів.
  17. Планують і в документі MS WORD оформлюють інформаційний буклет з рекомендаціями для мандрівників. Вставляють ілюстративний матеріал, форматують текст.
  18. Формулюють і заносять у презентацію результатів дослідження висновок про те, які результати отримали і чи підтвердилася гіпотеза.
  19. Презентують результати роботи над проектом громадськості (однокласникам).

Що може бути результатом проекту

Рекомендації щодо користування послугами тих чи інших мобільних операторів.

 

 

Comments

comments

Ви можете пропустити читання запису і залишити коментар. Розміщення посилань заборонено.

Залишити коментар


3 + сім =