Підготовка до олімпіади з програмування (задача Forecast)

Василько та Юлія грають в таку гру. Спочатку кожен записує на
папері свій прогноз – число від 1 до 6. Потім вони кидають гральний кубик з числами
від 1 до 6 на гранях. Чий прогноз виявляється ближчим до того числа, що випало, той
і переміг. Треба написати програму для визначення переможця. Технічні умови.
Програма Forecast читає з пристрою стандартного введення три числа через
пропуски (пробіли) – прогноз Василька, Юлі та результат кидання кубика. Програма
виводить “V”, якщо переміг Василько, “J” якщо Юлія або ”D” – якщо прогноз обох
однаково близький до результату (тобто переможця виявити неможливо.
Приклади
Введення Виведення
3 4 5 J
1 6 2 V
4 4 3 D

 

 

Program forecast; 
var 
V,J,res:integer; 
begin 
read(V,J,res); 
if Abs(V-res) < Abs(J-res) then 
write('V'); 
if Abs(V-res) > Abs(J-res) then 
write('J'); 
if Abs(V-res) = Abs(J-res) then 
write('D'); 
end.

Comments

comments

Ви можете пропустити читання запису і залишити коментар. Розміщення посилань заборонено.
fnaf balloons lyrics тут

Залишити коментар


три + 1 =