Мікрозмітка в html

23.05.2014 0 By svvas

Як поліпшити позиції сайту в пошуковій видачі ? Упорядкувати контент на сайті за допомогою мікророзмітки – семантичної розмітки сторінок HTML (XHTML) , тобто додати в HTML -код сторінки спеціальні теги і атрибути , які допомагають роботам точніше розпізнавати і структурувати інформацію.

Користь від застосування

Користувач отримує коректну відповідь на свій запит у вигляді привабливого сниппета і з більшою ймовірністю відвідає сайт, що веде до збільшення трафіку з пошуку.
Машина за допомогою семантичної розмітки сторінок без проблем отримує дані , може їх поміщати в базу і як завгодно обробляти.
Пошукова система формулює для користувача  зрозумілу відповідь .
Стандарти , класи і властивості прописані і визначені настільки скрупульозно , що пошуковик видає виключно релевантну відповідь на ваш запит. Помилки бути не може.
Незважаючи на очевидну вигоду від застосування, реально використовують семантичну розмітку буквально одиниці сайтів.
З чого складається ?

Словник. Допомагає визначити суть того , що є на сторінці . Це класи та їх властивості , набір позначень. Для розуміння його можна порівняти з мовою. Наприклад , він безпосередньо впливає на вибір терміна , яким буде вказуватися назва – «name » , « title » або « n ».
Синтаксис. Це застосування словника . Він позначає , які теги будуть вказані , а також сутність і її властивості .

 

Словник

Schema.org є найбільшим словником для впровадження мікророзмітки. Його взялися розробляти самі великі пошукові системи. Таке рішення було прийнято з метою зручності, щоб веб-майстри для кожного пошуковика не розмічали окремо. За допомогою цієї розмітки можна отримувати спеціальні сніпети у видачі пошуку. Його підтримують «Яндекс», Google, Yahoo! і Bing. У цьому словнику кілька сотень сутностей об’єднані в класи і їх властивості представлені у вигляді ієрархії. Він постійно доповнюється і вдосконалюється.

 

Чи можна розібратися самому?
«Яндекс» пропонує докладну інструкцію про те, як впровадити самостійно мікророзмітки Schema.org. Для цього вам знадобляться:
Валідатор мікророзмітки. Він допоможе вам перевірити, чи правильно виконана семантична розмітка і чи будуть її коректно розпізнавати роботи пошукових систем.
Плагіни. У разі якщо використовується одна з популярних CMS.
Schema.org creator. Зручний інструмент для генерації коду розмітки на основі словника.

 

Що можна розмічати?
За допомогою Schema.org можна розмічати дані про організації, словникових статты зображення, відео, фільми, рецепти, акорди, творчі роботи, авто і тест-драйви, а також цільову аудиторію.

 

Синтаксис

Сукупність  атрибутів мікророзмітки і правил щодо їх застосування називається синтаксисом . У ньому можна суміщати різні словники (виняток – мікроформати ) . Кожен з таких стандартів володіє певною специфікою .
Висновки

Спочатку може здатися , що мікророзмітки – це складно. Але від цього її користь не стає менше. Семантична розмітка повинна стати обов’язковим етапом у просуванні та залученні трафіку на сайт з пошуку. Найкраще застосовувати її для реального контенту на сторінці , який видно відвідувачу сайту . Спроба розмітити небудь приховані або неіснуючі елементи буде розцінена як пошуковий спам , а до сайту будуть застосовані санкції.

 

Comments

comments