Як правильно заповнювати мета теги

Як правильно заповнювати мета теги title, description і keywords? Чому і як мета теги  впливають на поведінку користувачів на сторінці пошукової видачі (SERP)? Що таке сніппет і як створити привабливий сніппет для свого сайту на сторінці видачі?
Правильно заповнені мета теги сайту (конкретної інтернет сторінки) дозволяють пошуковим системам Яндекс і Google зрозуміти, про що написана ця сторінка. На яке питання користувача ми відповідаємо саме на цій сторінці? Відповідно по якому запиту користувача ця сторінка може видаватися в результатах пошукової видачі?

Заповнюємо метатег title
Найважливішу роль для пошукової системи відіграє метатег title. Саме в ньому ми прописуємо точний пошуковий запит, під який оптимізована наша стаття. Пошукова система дивиться на мета тег title, аналізує семантичне ядро ​​сторінки, аналізує зовнішні фактори (кількість і якість посилань) і розуміє, на який конкретний запит відвідувача можна видати цю сторінку в результатах пошуку.

title description

Заповнюємо метатег Description

Зокрема текст із title пошукові системи  Яндекс і  Google  беруть  у посилання  на веб документ в пошуковій видачі. Крім того, важливо, щоб в тайтлі  було прописано  точне входження пошукового запиту, а сам мета тег title не повинен перевищувати 60 символів (це потрібно, щоб він повністю відображався в більшості пошукових систем). Оскільки метатег title йде в заголовок вашої сторінки на пошукової видачі, потрібно постаратися, щоб користувач звернув увагу саме на нього.

Сьогодні  значення  мета тегу description при визначенні релевантності сторінки пошуковому запиту користувача знизилася практично до нуля (чого не можна сказати про тайтли). І, здавалося б, начебто можна особливо сильно не старатися при його заповненні. Але це не зовсым так.  Як видно з попередньої картинки, мета тег Description практично завжди в пошуковій системі Google використовується при формуванні сніппета (Сніппет – це опис посилання на сторінці результатів пошукової видачі ). Аналагічна ситуація і в інших пошукових системах.

Більше того, пошуковик звертає увагу на наявність пошукового запиту в сніппет (виділяє його жирним шрифтом). Тому вкрай важливо з розумом підійти до заповнення цього мета тега.Важливо, щоб в опис ви включили 1-2 рази ваш пошуковий запит. Бажано, щоб мета тег Description починався з точного входження пошукового запиту (перше речення). І можливе використання неточного входження запиту у другому реченні (див. Картинку вище)
Розмір опису не повинен перевищувати 160 символів. Оскільки дуже часто description використовується як сніппета сайту (сторінки), потрібно обов’язково  не тільки включити в нього пошуковий запит, але і зробити його чіпляючим і цікавим. Адже тільки так можна  зацікавити користувача перейти саме на наш сайт.

Чи потрібно заповнювати мета тег keywords?
В даний час   keywords не грає ніякої ролі при визначенні релевантності web сторінки пошуковому запиту користувача.
Але, тим не менше, заповнювати їх все ж таки рекомендують. При заповненні   keywords слід вказувати тільки ті ключові слова (3-7 штук), які насправді зустрічаються у тексті.

Підсумки

Отже,  мета теги потрібні не лише для пошукових ботів,  але і для людей. Із мета тегів формуються сніппети і заголовок посилання в пошуковій видачі, а саме  по них користувач  визначає який сайт йому більше підходить.  Адже якщо сайт попаде на першу сторінку,  але на  нього  не буде переходів то це не принесе очікуваного результату.

Comments

comments

Ви можете залишити коментар

Залишити коментар


× 7 = п'ятдесят шість