Веб 2.0 в школі
28.04.20141. Вступ.
2. Сутність терміна «Веб 2.0» та характеристика технологій.
3. Технічні особливості Веб 2.0.
4. Впровадження технологій Веб 2.0 у шкільне життя.
5. Веб 2.0 на уроках інформатики.
6. Висновки.
7. Список використаної літератури.
1. Вступ
Шкільний інформаційний простір просто вимагає змін адже за кілька останніх років з’явилося стільки зручних технологій, що дозволяють істотно змінити підхід до документообігу, до спілкування з батьками, до створення та використання дистанційних завдань і т.д., що просто неможливо пройти повз всього цього багатства.
І мова не про окремих вчителів, які вже використовують ті чи інші технології, а про серйозний “прорив” всіх співробітників школи, від вчителів до адміністрації.
Виросли покоління, які просто не можна вчити по-старому, не вийде, хоч вчителі впевнені в зворотному. І щоб не “втрачати покоління”, треба навчитися працювати по-новому, створити нову школу, по суті, перейшовши до “Педагогіки 2.0 “, а саме:
– перехід від середовища споживання та надання ресурсу до середовища в якому необхідно думати та спілкуватися;
– зміст матеріалів, що підготовлені вчителем, в більшій мірі використовуються, чим читаються;
– учень формує власний навчальний центр, відбираючи додатки для ефективної роботи;
– простір для навчання немає меж
Саме тому впровадження технологій веб 2.0 у навчально-виховний процес сучасної школи зараз є надзвичайно актуальним питанням в даний час.