Підготовка до олімпіади з програмування (задача Дракон та бісеня)
07.11.2016Мале Бісеня та Дракон полюбляють проводити дозвілля разом.
Сьогодні вони грають в одну дуже цікаву гру.
У них є дошка, що складається з N рядків та M стовпців, всі
клітинки якої білі.
Гравці по черзі вибирають одну білу клітинку та зафарбовують її
в чорний колір. Бісеня ходить першим. Гравець, який не може
зробити хід, тобто на початку ходу якого вся дошка чорна, програє.
Погостривши зубки, Бісеня зрозуміло, що у Дракона велика
перевага, адже він двоголовий, а, як то кажуть, «одна голова
добре, а дві краще». Тому воно просить Вас допомогти. Вам потрібно
сказати за заданими N та M, хто виграє у цій напруженій грі.
Вхідні дані:
У єдиному рядку задані два цілих числа N та M – розміри дошки.
Вихідні дані:
Єдине слово – «Imp» (без лапок), якщо переможе Бісеня та
«Dragon» (без лапок), якщо переможе Дракон.
Обмеження:
1 ≤ N, М ≤ 100.
Приклад вводу:
7 4
Приклад виводу:
Dragon
program Hi; var N,M : integer; begin readln(N,M); if Odd(N*M) then write('Imp') else write('Dragon'); end.